Graffiti över min halspulsåder



                

Efter att ha öst galla i ett inlägg på sockerdricka tog jag mig samman och raderade allt. I'm a mess, men jag tänker inte göra kaoset till en offentlig plats där människor kan klottra över väggarna och elskåpen bäst de vill.

Imorgon skriver jag ett inlägg här. Ett riktigt, resonerande, funderande. Jag ska försöka minnas att den här sidan är för mig, och dig om du vill. Små anteckningar utan annan ambition än att få mig att förstå hur allt har blivit så här, varför jag är förstörd, varför jag inte kan ta mig ur detta mönster.

Förlagsbesöket måste redovisas. Men mest det här förstörda.



Något har brunnit men brinner inte mer.


Kommentarer
Postat av: Jeanett

Happy sally

cosmogirl och valerie: I love you

om än på så sätt att det är beundran och inte kärlek

2008-12-05 @ 01:26:40
URL: http://gasolinsagor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0